Ως πελάτης της Γεώργιος Σπ. Σχινάς Ε.Ε. έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, εάν αλλάξατε γνώμη, η επιλογή δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας ή το προϊόν είναι ελαττωματικό. Η ομάδα της Γεώργιος Σπ. Σχινάς Ε.Ε. προσπαθεί να μην αποστέλλει προϊόντα που δεν ανταποκρίνονται στα ποιοτικά κριτήρια της ομάδας μας!

Αφού παραλάβετε το προϊόν, έχετε εκ του Νόμου το δικαίωμα να το υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Επικοινωνήστε με την Γεώργιος Σπ. Σχινάς Ε.Ε. για να μπορέσετε να επιστρέψετε το προϊόν.

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στη Γεώργιος Σπ. Σχινάς Ε.Ε. μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα κατά την οποία γνωστοποιήσατε στην εταιρεία την θέλησή σας να υπαναχωρήσετε, συνοδευόμενο από την απόδειξη/ τιμολόγιο αγοράς.

Αφού παραλάβουμε το προϊόν εκτιμούμε την κατάστασή του και κρίνουμε αν μπορεί να υπάρξει επιστροφή χρημάτων. Για παράδειγμα, δεν μπορούν να επιστραφούν τα χρήματα εφόσον έχουν ανοιγεί οι συσκευασίες σε προϊόντα που αλλοιώνονται μόλις η συσκευασία τους ανοίξει.

Προκειμένου να σας επιστρέψουμε τα χρήματα για τα επιστραφέντα προϊόντα, αυτά θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Αυτό προϋποθέτει και την πρωτότυπη συσκευασία καθώς και τις ετικέτες και ταμπέλες να βρίσκονται ακόμη επάνω στο προϊόν.

Σε περίπτωση αγοράς με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, πιστώνουμε την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα με την αξία των προϊόντων και των δαπανών παράδοσης αμέσως μόλις παραληφθούν και εγκριθούν. Εξαιρετικά, δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης, εάν έχετε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Γεώργιος Σπ. Σχινάς Ε.Ε.. Αφότου έχουμε παραλάβει το προϊόν και αφού έχουμε πραγματοποιήσει την πίστωση θα σας στέλνουμε ένα ακόμη επιβεβαιωτικό E-mail.

Σε περιπτώσεις αγοράς προϊόντων με αντικαταβολή η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη/ τιμολόγιο αγοράς για το προϊόν που μας έχετε επιστρέψει.

Στο ποσό που θα σας επιστρέψουμε δεν θα συμπεριλαμβάνονται τα πιθανά έξοδα επιστροφής, παρά μόνο εάν η επιστροφή του προϊόντος οφείλεται σε υπαιτιότητα της Γεώργιος Σπ. Σχινάς Ε.Ε..

Εάν έχετε παραλάβει ελαττωματικά ή κατεστραμμένα προϊόντα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα κανονίσουμε την επιστροφή από εσάς, καθώς και την πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Μετά την αποδοχή του προϊόντος θα σας επιστραφούν τα χρήματα με τους τρόπους που αναφέρονται παραπάνω, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και θα κανονίσουμε την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος.

Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της χρωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερών.